DOLAR 32,2091 % % 0.01
EURO 35,0512 % % 0.1
GRAM ALTIN 2.528,53 % % 1,11
ÇEYREK A. 4.134,15 % % 1,11
BITCOIN 66.685,53 % -0.482
SON DAKİKA
reklam
Google News

Palm Beach Motor Yachts

Son Güncelleme :

24 Şubat 2024 - 21:03

Palm Beach Motor Yachts

Palm Beach Motor Yachts

Mark, altı yaşında yelkenciliğe başladı, Manly gençleriyle yarıştı ve daha sonra gençlik yıllarını bir gemi yapımcısı olarak çıraklığını tamamladığı Royal Motor Yacht Club’da geçirdi.

Yirmi yaşına geldiğinde Amiral’in kupasında profesyonel bir yatçı olarak yarışıyordu ve ardından Grand Prix yarış pistinde dünyayı dolaşarak on heyecanlı ve zorlu yıl geçirdi.

Bu deneyim, Mark’a tekne tasarlamanın ve inşa etmenin her alanında bir temel oluşturdu. Zeminleri süpürmekten John McConachy’nin America’s Cup yatları için en son yenilikleri geliştirmesine yardım etmeye kadar, ticareti ve zanaatı baştan aşağı ve içten dışa öğrendi.

ABD’de yarışırken gördüğü ıstakoz teknelerinin hatlarından esinlenerek, ‘denizcinin sürat teknesi’ dediği yüksek verimli, yüksek hızlı seyir motoryatını tasarlamaya ve inşa etmeye karar verdi.

Rakipleri inceledi ve onları ağır, dengesiz ve çılgınca verimsiz buldu. Böylece, yarış deneyiminden yola çıkarak, gövdesi suya daha iyi giren, daha yumuşak bir sürüş sağlayan ve yakıtın sadece yarısını tüketen daha hafif bir tekne inşa etmeye başladı.

Temel 2D çizimlerle çalışarak ilk PB38 konseptini yarattı ve hemen dördünü plandan sattı.

Bu, şirketimizin lansmanıydı ve çalışma şeklimiz, standartlarımız, değerlerimiz ve hırslarımız için bir kalıp oluşturdu.

O ilk günlerden beri, PB38 ürün yelpazemizde her biri bir önceki modelin evrimi olan dokuz modeli ortaya çıkardı.

Yirmi beş yıl sonra Mark hala teknelerimizin tasarım ve üretiminin her aşamasında yer alıyor. Onun hayal gücünde doğarlar. (Onyedi hayatlarına yatağının yanındaki defterde başladı!)

Tasarımlar daha sonra inşaat onaylanmadan önce onun titiz bakışı altında işlenir. Fabrikaya girdikten sonra, her tekne onun ayrıntılara verdiği fanatik dikkate tabidir.

Bir Palm Beach Motor Yatında bir sorununuz varsa, Mark’ın bir alet çantası alıp gelip tamir edebilecek dünyadaki tek CEO olduğunu söylemek doğru olur!

90’ların sonlarında, Mark ilk olarak bir dizi 60 ft’lik yarış yatları geliştirmek için Bob Oatley ile işbirliği yaptı. Bu ekip çalışması, Hamilton Adası’ndaki 2003 Yarış Haftası’nda yıldız sanatçı olduğunu kanıtlayan ‘Another Duchess’ sloganıyla doruğa ulaştı. Dümende Mark olduğu için hem rakipler hem de uzmanlar tarafından ‘Durdurulamaz!’ olarak tanımlandı.

Ancak, Avustralya’nın en başarılı yarış ortaklığını pekiştiren aynı yıl Wild Oats IX’un gelişiydi. Bob’un Mudgee’deki bağlarından birinin adını taşıyan bu tekne, hidrolik salma omurgası ile donatılmış ilk yattı ve Mark’ı İngiltere’deki Amiral Kupası’nda zafere taşıdı.

Halefi, 66ft Wild Oats X de büyük başarı elde etti ve hem 2005 hem de 2007 Sydney Gold Coast Yat Yarışı’nda birincilik ödülü kazandı.

Ama tarihe geçecek olan Yabani Yulaf XI. Bu 100 ft’lik maksi yat, 2005 Rolex Sydney’den Hobart’a yat yarışından sadece iki hafta önce tamamlandı ve yine de ‘tiz’ – hat onur, handikap ve yarış rekorunu kazanmaya devam etti.

Ve bu onun hikayesinin sadece başlangıcıydı. O zamandan beri Mark, Wild Oats XI’i sekiz kez daha zafere taşıdı, Tiz’i ikinci kez kazandı ve bu en zorlu yarışlarda defalarca tüm rekorları kırdı.

Boats Group